To hell and back

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Liselott - 20 mars 2012 21:59

Nu var det längesen jag skrev igen.... Tiden går så fort, och jag har så fullt upp, så jag glömmer bort det här bloggandet. Visserligen har jag inte så mycket att skriva om längre.. livet rullar på. Pluggar, flyttar, har fått sommarjobb (mitt första jobb som sjuksköterska, SÅÅ spännande!!), gosar med sötbarnen. Längtar efter att verkligheten ska lugna sig lite! Har alldeles på tok för mycket att göra just nu... Men det är ett par veckor till, sen kan jag släppa praktik-kursen jag håller på med nu och enbart ägna mig åt c-uppsatsen resten av terminen. Härligt, härligt!


Armen är fortfarande dum... Fick en ny handske och strumpa för ett litet tag sedan, en tvådelad historia som inte alls är bra. Eller... armstrumpan är skaplig, men handsken kan jag inte använda. Lillfingret domnar och gör ont, ringfingret domnar, och fingertopparna svullnar trots att handsken sitter väldigt långt ut på fingrarna. BLÄÄ vad jag är trött på det där j***a lymfödemet! Ska till sjukgymnasten nästa vecka för uppföljning av mina nya kompression, vi får se vad hon kan hitta på.... Själv önskar jag en hel handske och strumpa, inte tvådelat. Hade lite dålig koll på att det var beställt tvådelat denna gången, fattade aldrig det..... Ska se till att säga till om att jag inte vill ha det så.

Presentation


Den 21/12 2010, 32 år gammal, fick jag diagnosen bröstcancer. Operation, cellgifter, strålning och anti-hormonell behandling blev "domen". FRISK nu, och det tänker jag fortsätta vara. :)

The Essence Vitae Project

Att återfå balans och livsglädje

Några foton

  2014 05 03

 

2013 05 03

  2012 05 03

  2011 05 19

Min Insamling till Cancerfonden

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards