To hell and back

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Liselott - 8 oktober 2011 20:03

Ja, idag har det varit fullt på mitt schema! Först upp i ottan för att åka iväg till Jönköping och skriva en tenta. Det var på håret.... mitt namn stod av någon underlig anledning inte med på tenta-listan, så jag skulle inte få skriva.... Men som tur var fick jag hjälp av en kompis med internet i mobilen att logga in i LADOK och visa för tentavakterna att jag misann visst var anmäld till tentan! Så jag fick skriva till slut ändå. Tur!! Men jag hann att bli rejält nervös där en stund... Hade varit väldigt retligt att köra nästan 9 mil, bara för att få vända och åka hem igen... *ler*


Väl hemma var det dags att hämta barnen, hem och städa, o sen kom ett gäng människor hit för att fira sonens födelsedag. Riktigt trevligt! Vi ses inte alltför ofta, så det är trevligt att sitta och prata. Barnen hade kul med sina kusiner också. Köpte några RosaBand som alla barn fick i present av mig, det verkar som dom uppskattade det! :) 


Nu börjar det kännas att jag har varit uppe sen 5,40... skapligt trött är jag. Ska ta mej en kopp kaffe nu, o sen blir det inte mer gjort idag. Gissar på en tidig kväll i säng. Vad jag gör i morgon återstår att se.... bara latar mej, eller påbörjar ett skolarbete. Som student är man ju inte sysslolös precis! Men just nu känns det helt ok att ägna sig åt skolarbete. För varje arbete som blir klart är jag ett steg närmare examen. För det är rätt nära nu. Om man tänker efter. Så nära, men ändå så långt borta. Men som sagt, för varje arbete som blir klart, eller tenta som blir godkänd, är jag ett steg närmare. Hurra!! Längtar så där lite lagom mycket till 8/6 2012!

Presentation


Den 21/12 2010, 32 år gammal, fick jag diagnosen bröstcancer. Operation, cellgifter, strålning och anti-hormonell behandling blev "domen". FRISK nu, och det tänker jag fortsätta vara. :)

The Essence Vitae Project

Att återfå balans och livsglädje

Några foton

  2014 05 03

 

2013 05 03

  2012 05 03

  2011 05 19

Min Insamling till Cancerfonden

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards