To hell and back

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Liselott - 8 juli 2011 16:23

Just hemkommen efter stråltillfälle 3 av 33. Det måste vara bra fart i den där strålningen, för jag tycker mej redan vara lite rödflammig på vissa stället.... Men nu tar jag strål-ledigt ett par dagar! Ska bli skönt, huden får vila lite, och jag också. Gott att slippa resorna ett par dagar. Sen får vi se vad helgen har att erbjuda! Har inte något särskilt inplanerat, förhoppningsvis blir det lite mys med barnen i alla fall.  


Pratat med FK idag, och jo då, allt löser sej. Det tar bara lite lägre tid än väntat.... Som vanligt. Samma sak med CSN, tjatat lite på dom också, men fick standardsvaret "vi tar beslut så fort som möjligt". Skiter snart i det här, jag orkar inte längre. Vänta, och vänta, och vänta. Inte veta vad jag ska göra till hösten, inte veta om jag ens ORKAR göra något till hösten... Ja ja, en dag i taget.... Lätt att säga, men inte så lätt att göra. Någon form av framförhållning till livet efter behandlingarna måste man ju ha också, kan ju inte gärna dra ut på det alltför länge. Behöver väl snart ta kontakt med skolan också, höra mej lite för hur det blir om jag nu bestämmer mej för att plugga halvtid under hösten och skjuta upp praktikkursen till våren istället. Men samtidigt, det är väl ingen brådska, dom har väl semester dom också...

Presentation


Den 21/12 2010, 32 år gammal, fick jag diagnosen bröstcancer. Operation, cellgifter, strålning och anti-hormonell behandling blev "domen". FRISK nu, och det tänker jag fortsätta vara. :)

The Essence Vitae Project

Att återfå balans och livsglädje

Några foton

  2014 05 03

 

2013 05 03

  2012 05 03

  2011 05 19

Min Insamling till Cancerfonden

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards