To hell and back

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Liselott - 20 juni 2011 17:34

Loggade in på Mina Sidor på FK förut. Nu står det att dom har fått in alla papper dom behöver i mitt ärende. Skönt! Nu är det bara att vänta på beslut, o det kan ju dröja.. Men om allt flyter på som det ska så ska jag få pengar i slutet av nästa månad i alla fall. Gott det!


Loggade även on på Mina Sido på CSN. Tänkte det skulle stå att dom har fått in fler uppgifter från mej, dom också. Har skickat en massa intyg till dom som dom borde fått i fredags. Men nej, det står inte något... Ingenting sen jag mailade till dom i onsdags, det står. Men inget om att intygen kommit in. Det gör mej lite orolig.... Hoppas att inte alla papper har kommit bort!! Orkar inte börja om med alla intyg igen... Vill bara ha ett beslut, ett beslut som ligger till min fördel, så att jag vet hur jag ska planera hösten. Inget studiemedel = ingen skola. Då måste jag börja leta efter något annat att göra. Helst då plugga utan studiemedel och jobba för försörjningen samtidigt. Hur nu det ska gå... Nåja, ska försöka att inte gå händelserna i förväg, utan vänta och se. Det borde bli så att jag trots allt får studiemedel. Det borde bli så... Ska inte stressa upp mej i förväg över ett problem som kanske inte ens inträffar.


Har haft en skaplig dag idag. Efter mardrömseftermiddagen/kvällen igår, när jag hade hög feber, skelettsmärtor, var trött och riktigt risig, sov jag större delen av kvällen och hela natten, och vaknade feberfri idag. Hurra! Kände det direkt när jag vaknade, hade en helt annan känsla i kroppen. Har fortfarande lite ont i ryggen, men inte på långa vägar så mycket som igår. Så skönt! Visst är jag trött även idag, men inte tröttare än jag varit under hela cellgiftsperioden. Känner mej med andra ord ungefär som vanligt, trött o sliten med rätt ok. Skönt att man bara kunnat vara hemma och göra som man vill! Lyckades sova middag nästan 1 timma o 45 minuter... *ler* Skönt, och välbehövligt! Kroppen behöver vila, så den kan piggna till igen. Hade tänkt att kanske gå en liten minipromenad i eftermiddag, men så kom regnet.... så det blev inget med det. Nåja, det kommer fler dagar! Har passat på att plocka lite här inne istället, lägenheten är ohyggligt rörig... 

Presentation


Den 21/12 2010, 32 år gammal, fick jag diagnosen bröstcancer. Operation, cellgifter, strålning och anti-hormonell behandling blev "domen". FRISK nu, och det tänker jag fortsätta vara. :)

The Essence Vitae Project

Att återfå balans och livsglädje

Några foton

  2014 05 03

 

2013 05 03

  2012 05 03

  2011 05 19

Min Insamling till Cancerfonden

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards