To hell and back

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Liselott - 19 maj 2011 23:27

Mina hårstrån, dom finns där. Om man tittar noga... *ler*


 

Av Liselott - 19 maj 2011 20:34

har gått. Usch, känns som jag bara sitter här och väntar på att tiden ska gå. Fast det är ju egentligen det jag gör.... bara väntar på att tiden ska gå, så alla varianter av behanlingar tar slut så jag kan börja leva lite igen!! Gud, vad jag längtar..... Snart får jag veta vart skolan skickar iväg mej på praktik till hösten. Hoppas att det blir någon riktigt kul och spännande avdelning, så jag får lite att se fram emot!


Håret växer. Det går rätt fort faktiskt. Önskar bara att det var lite mer färg på de korta och tunna, tunna hårstrån jag har, så dom syns lite! Men mina hårstrån är så ljusa så dom knappt syns.... På ganska litet avstånd ser jag fortfarande helt skallig ut.   Nåja, det ska väl bli bättre.... men jag är lite (läs: mycket) otålig. Vill ha tillbaka mitt hår NUU! Allt hår, precis prick så som det var innan jag tappade det. Det vill jag ha. NU! Men det är skönt att det växer i alla fall..... Tappar dock fortfarande ögonbryn och fransar. *ogilla* Men det är klart, det var ju det sista jag började tappa, så det är väl också det sista som kommer tillbaka. Men det vore ändå skönt att slippa tappa allt, man ser ju mer än lovligt konstig ut...... Andra personer ser inte konstiga ut, hur lite hår dom än har, men JAG ser hur knäpp ut som helst!  Tycker att hela jag ser rätt konstig ut nu för tiden... 


Har varit riktigt duktig med Wii Fit idag!   Gör inget mer avancerat än att gå upp och ner på brädan. Har lite lagom tempo, och har idag först kört 20 minuter, och nu ikväll blev det 30 minuter, i takt till spelet och med en bra skiva som spelar i bakgrunden. Inget avancerat alls, men det räcker gott och väl för mej. Får upp pulsen rätt skapligt och blir ordentligt varm. Det spelar ju ingen roll VAD man gör, huvudsaken är ATT man gör! Ska försöka köra den här "promenaden" minst en gång varje dag, gärna två. Ett smidigt sätt att hålla mej igång lite, utan att det kräver så mycket arbete av mej.

Presentation


Den 21/12 2010, 32 år gammal, fick jag diagnosen bröstcancer. Operation, cellgifter, strålning och anti-hormonell behandling blev "domen". FRISK nu, och det tänker jag fortsätta vara. :)

The Essence Vitae Project

Att återfå balans och livsglädje

Några foton

  2014 05 03

 

2013 05 03

  2012 05 03

  2011 05 19

Min Insamling till Cancerfonden

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards