To hell and back

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Liselott - 13 mars 2011 19:21

som jag inte vet vad jag ska göra med eller hur jag ska reda ut.... när jag sitter hemma och inte kan/orkar göra något så kommer alla tankar. Tankar på livet och döden, på framtiden, hur det ska bli, med familjen jag och Daniel planerat, kommer vi får några barn? Kommer han att behöva avstå från att bli pappa på grund av mej? Det bränner i mitt hjärta när jag tänker på det... Jag vill så gärna ha fler barn, jag vill så gärna ha barn med Daniel, ska cancer i unga år sätta stopp för den oerhörda längtan?? Tänker mycket på döden också, jag vill inte dö!! Jag vill inte dö ifrån mina barn, ifrån Daniel, ifrån min familj och mitt liv. Jag vill leva, länge, länge, länge.... Oron för att inte bli frisk, för att få återfall, för allt.... Usch, så många tankar jag inte vet vart jag ska göra av.... Hur ska jag kunna/orka bli glad igen, hur ska jag orka se framåt?? *gråter*

Av Liselott - 13 mars 2011 13:12

är jag, orkar inte göra mycket alls.... precis som sist jag fick behanling, och det är sååååå frustrerande!! Vet att det pågår mycket i kroppen nu efter behandlingen, men om jag i alla fall kunde fått sova inatt... men det blev inte många timmar, inte... det är nog det jobbigaste. Bara ligga och vända och vrida sej och inte kunna somna, värmevallningar och allmänt svårt att sova.


Mamma har varit här, kom igår och åkte hem för en stund sen. Skönt med lite sällskap! Även om jag inte var så pratig av mej så var det ändå skönt att slippa vara själv. 


Försöker mej på att äta lite mat, men det går inte så bra... är inte alls sugen och det känns som varje tugga vänder sej i magen. Så jag ska nog sluta försöka nu, ta det sen när jag känner lit emer för det istället...

Presentation


Den 21/12 2010, 32 år gammal, fick jag diagnosen bröstcancer. Operation, cellgifter, strålning och anti-hormonell behandling blev "domen". FRISK nu, och det tänker jag fortsätta vara. :)

The Essence Vitae Project

Att återfå balans och livsglädje

Några foton

  2014 05 03

 

2013 05 03

  2012 05 03

  2011 05 19

Min Insamling till Cancerfonden

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards