To hell and back

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Liselott - 6 mars 2011 19:47

vid att visa sej ute med sjal runt huvudet, då.... Var en sväng till affären här hemma förut, första gången ute med sjal. Ingen lång sväng, men jag tyckte det kändes som att hela världen stirrade på mej. Självklart var det bara inbillning, men ändå... jobbigt som f**n var det. Ska "öva" lite genom att vara på sjukhuset i morgon och visa mej för folk. Sen bär det av till skolan på tisdag..... hualigen, bävar för det. Men det är väl lika bra att ta tjuren vid hornen och få det gjort på en gång, det lär ju inte bli bättre för att jag väntar. Risken finns ju att jag total-isolerar mej här hemma, och det vägrar jag att göra! Det är väl bara att ta sej över den där första tröskeln, sen hoppas jag att det kommer kännas lite mer naturligt.

Av Liselott - 6 mars 2011 14:50

Kärleken har åkt hem till sej, efter att ha spenderat lite tid här hos mej. Meningen var ju att jag skulle åkt till honom i fredags, men febern satte stopp för det... Så igår kom han hit istället. Skönt att få både skratta och gråta tillsammans, det behövdes nu. Febern har hoppat lite upp och ner, men idag på morgonen var tempen lägre än på flera dagar. Hoppas nu att det fortsätter så! Vill inte bli sjuk!


Håret fortsätter att falla. Har samma frisyr som Gollum i Sagan om ringen.    Nu blir det till att plocka fram sjalarna, för så här tänker jag inte visa mej för folk, det är ju ett som är säkert....

Presentation


Den 21/12 2010, 32 år gammal, fick jag diagnosen bröstcancer. Operation, cellgifter, strålning och anti-hormonell behandling blev "domen". FRISK nu, och det tänker jag fortsätta vara. :)

The Essence Vitae Project

Att återfå balans och livsglädje

Några foton

  2014 05 03

 

2013 05 03

  2012 05 03

  2011 05 19

Min Insamling till Cancerfonden

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards