To hell and back

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Liselott - 21 februari 2011 19:39

har det varit idag. Promenerat lite, gjort färdigt världshistoriens absolut sämsta skolarbete o skickat till min lärare. Lär ju inte bli godkänd på det.... men det är en annan dags bekymmer.... Körde dottern till musikskolan förut, passade på att handla lite när jag ändå var i Herrljunga. Skönt att få det gjort.


Annars går det sin gilla gång, jag är trött, trött och åter trött.... Tröttsamt är det, men det verkar som att jag får stå ut med det ett tag, ett par veckor i alla fall.. :( Such och stön, vill bli pigg och orka!! Framför allt måste jag försöka släppa allt som har med skolan att göra.... känner att allt bara hänger över mej och jag orkar inte få något gjort, o då får jag världens dåliga samvete, fast jag inte borde.... måste slappna av...


Ikväll har jag ont. Ont av min PICC-line. Ska in på cyt-mott. en sväng i morgon och lägga om den. Välbehövligt!! Blöder rätt bra från den... Ska hinna med det mellan kirurgen för att tappa vätska och ortopedtekniska för att prova ut bröstprotes. Hej och hå... skulle eg. till hjärtmott. i morgon bitti också, men ringde återbud idag, jag ORKAR inte det också där på morgonen!! Inte en chans... jag måste lära mej att inse mina begränsningar. Och hjärtmott. var det ändå ingen brådska med, så....


Nu blir det en skvätt rött vin. :)

Av Liselott - 21 februari 2011 06:52

alldeles för tidigt idag, o kunde inte somna om.... tröttsamt till tusen. Men jag ska inte klaga, jag har ju faktiskt sovit 8,5 timmar. Det är inte illa! Men ändå, en liten stund till hade jag gärna stannat kvar i sängen! I morgon, när jag måste upp tidigt, då slår jag va om att jag kommer att sova som en stock!   


I övrigt blir det en lung dag här. Barnen ska iväg till skolan, första dagen efter sprotlovet. Själv ska jag vara hemma och inte göra så mycket. Kanske skriva lite på skolarbetet, så jag kommer någon vart med det. Annars står inget särskilt på schemat idag. Laddar inför morgondagens femtioelva sjukhusbesök istället...

Presentation


Den 21/12 2010, 32 år gammal, fick jag diagnosen bröstcancer. Operation, cellgifter, strålning och anti-hormonell behandling blev "domen". FRISK nu, och det tänker jag fortsätta vara. :)

The Essence Vitae Project

Att återfå balans och livsglädje

Några foton

  2014 05 03

 

2013 05 03

  2012 05 03

  2011 05 19

Min Insamling till Cancerfonden

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards