To hell and back

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Liselott - 14 februari 2011 18:06

Känns som att jag inte göra något annat än gnäller.... :( Skulle kunna fortsätta idag.. Varit på sjukhuset igen, frustrerad över ekonomi och FK, ledsen över skolan, ledsen över att missa skolan, skitskraj inför fredag och första behandlingen, ha fortfarande igen aning om hur jag ska ta mej hem från sjukhuset.....


Men nu tänker jag inte gnälla mer, så jag skriver inget mer idag.


I morgon är det dags för pappas begravning. Ska klara av det först. En dag i taget...

Av Liselott - 14 februari 2011 09:04

En väldigt ironisk överskrift... *ler* Veckan består av:


idag: sjukhusebesök med tappning av vätska från bröstet

i morgon: pappas begravning

onsdag: ingenting! *kors i taket* Behöver nog en vilodag...

torsdag: sjukhusbesök med inläggning av PICC-line

fredag: sjukhusbesök med första cellgiftskuren


Hurra vilket roligt liv jag har! ;) Nåja, en dag i taget.... kan inte tänka på allt på en gång, då går jag under. En dag i taget... Måste se om jag kan få sjukresa på fredag också, för jag lär nog inte vara i stånd till att köra bil själv hem från sjukhuset då... o jag har ingen som kan skjutsa heller. :( Hade helst velat ha någon med som kunde köra mej, så jag kunde komma hem direkt när allt var klart, med sjukresa kan man ju få vänta.... lite svårt att beställa också eftersom jag inte vet exakt hur lång tid det tar. Nåja, det löser sej.

Presentation


Den 21/12 2010, 32 år gammal, fick jag diagnosen bröstcancer. Operation, cellgifter, strålning och anti-hormonell behandling blev "domen". FRISK nu, och det tänker jag fortsätta vara. :)

The Essence Vitae Project

Att återfå balans och livsglädje

Några foton

  2014 05 03

 

2013 05 03

  2012 05 03

  2011 05 19

Min Insamling till Cancerfonden

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards