To hell and back

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Liselott - 12 februari 2011 13:43

Har tvättdag idag. Det måste ju också göras.... Skönt när det är klart! :) Vet ju inte när jag orkar med det nästa gång...

Har varit en sväng i Borås idag. Handlat begravningskläder till mig och sonen, diadem till dottern och lite annat smått och gott. Passade också på att köpa några sjalar när jag var i affären. Det var en mycket märklig känsla att stå där i provrummet och knyta dessa sjalar runt huvudet...    Om två tre veckor så börjar håret falla.... Usch, börjar nästan gråta när jag tänker på det... Bävar för den dagen då jag märker att det börjar lossna tussar.    Även om jag vet att det kommer att bli så, så kan jag nog aldrig förbereda mej helt för det. I provrummet förut försökte jag föreställa mej hur jag skulle se ut, hade en sjal runt huvudet och allt hår bakåt så det inte syntes. Fick en liten bild av hur det kommer att bli, men ändå inte.... för nu finns ju håret ändå där när jag tar av mej sjalen.


Men nej, nu ska jag ta och göra färdigt min powerpoint-presentation till skolan, så jag blir av med den någon gång. Det är i stort sett färdig på papper, nu ska jag bara få in den i datorn som powerpoint också, DET kan ju bli spännande o se hur det går! *haha* Kanske har att göra hela dagen...   


  


Avslutar med en bild på mej! :) 

Presentation


Den 21/12 2010, 32 år gammal, fick jag diagnosen bröstcancer. Operation, cellgifter, strålning och anti-hormonell behandling blev "domen". FRISK nu, och det tänker jag fortsätta vara. :)

The Essence Vitae Project

Att återfå balans och livsglädje

Några foton

  2014 05 03

 

2013 05 03

  2012 05 03

  2011 05 19

Min Insamling till Cancerfonden

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards